דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה - לא רק לעשירים 

מאת    [ 03/03/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3116 פעמים ]

אחד המותגים המובילים של החברה הזו הוא הלקסוס, מותג היוקרה שהראה לעולם כי החברה יכולה לדבר גם גבוה מאוד. אבל לטויוטה יש גם עשרות סוגים של כלי רכב המתאימים לנו, אנשי העם.

משפחתיות, קטנות, רכבי שטח. טויוטה מייצרת הכל

אין כמעט סוג רכב שטויוטה לא מייצרת: אם זה מכוניות קטנות כמו היאריס, מכוניות פרטיות כמו הקורולה שלא רוצה להיעלם (ואפילו עושה קאמבק) או רכבי השטח, כמו הלנד קרוזר הטוב והאהוב. איפה שלא תהיו, להיכן שלא תנהגו, טויוטה היא הדבר הטוב ביותר עבורכם.

וזה לא יעלה לכם הון תועפות

אין שום סיבה שרכב חדש יגרום לכם לחור בכיס. את זה הבינו גם אנשי טויוטה. דגמים רבים, החדשים ביותר, לא יעלו לכם היום יותר מ-130 אלף שקלים ואנחנו מדברים כאן על מכונית חדשה, מהניילון. כשמדובר על מכוניות קטנות המחיר יורד אף מתחת ל-100 אלף ואם תחפשו טויוטה למכירה מיד שנייה, המחיר אף יירד עוד יותר.

קניית טויוטה היא לא סיפור גדול היום. אתה יכול להיכנס לסוכנות רכב ולצאת תוך דקות עם המכונית שאתה רוצה, במיוחד במחירים כמו אלו שמציעה החברה. אם אתה רוצה להיות עוד יותר מתוחכם, תמיד תוכל לקנות רכב חדש בשיטת הליסינג וכך ליהנות מטויוטה חדשה תוך כדי פרידה מחושבת מהכסף שלך.

יתרון נוסף: מוסך טויוטה בכל מקום

מספרם של מוסכי טויוטה בארץ גדול מאוד. לא שתצטרך לראות מוסך עם דגם חדש, אבל לך תדע, תקלות קורות. כמעט בכל עיר ובכל אזור בארץ ישנו מוסך טויוטה לשירותכם, כך שגם במקרה של תקלה, תוכלו לפתור אותה במהרה. הזמינות של המוסכים יחד עם העובדה שחלקי הטויוטה לא נחשבים יקרים, נותנים לך טיפול טוב במחיר שווה לכל נפש.

טויוטה מובילה גם באיכות הסביבה

הדגם ההיברידי, הטויוטה פריוס, הוא הנמכר ביותר בעולם ולא סתם- הוא פשוט טוב. עד היום מאות אלפי מכוניות כאלו נמכרו ברחבי העולם וטויוטה כבר מוציאה לשוק את הדגם החדש, הטויוטה פיריוס החדשה. החברה מתכוונת להגיע השנה לכמיליון כלי רכב היברידיים שיהיו על כבישי העולם. מדהים.

... וממשיכה להתחדש בכל יום

כל מה שאתם מכירים כיום לגבי טויוטה, אולי לא יהיה רלוונטי מחר: החברה ממשיכה בייצור בלתי פוסק של מכוניות ושל דגמים חדשים מכל הסוגים. לפני שאתם מחליטים על קניית רכב מסוג מסויים, כדאי שתבדקו מה מציעה החברה היום, כדי שלא תפספסו סוג רכב שיכול להתאים לכם בדיוק.

יש מקום אחד שמרכז את הכל

מחפשים מרכז שירות ומכירות שמרכז את הכל ובו תוכלו לקנות טויוטה? חפשו בכל סניפי הילוך שישי טויוטה שתתאים לכם. זהו המקום בו תמצאו כל מה שקשור לרכב, מקנייה ועד טיפולים שוטפים. שם תוכלו ליהנות גם מהחוויה של קניית טויוטה באולמות תצוגה, לשוטט במקום ולהירגע לפני שתחליטו איזו מכונית מתאימה לכם.

קניית טויוטה מומלצת עבורכם בכל מצב, בין אם אתם מחפשים אחר אוטו משפחתי, אוטו קטן, מכונית מיד שנייה או מכונית חדשה. רכבי טויוטה לא יאכזבו אתכם לעולם וגם ייתנו לכם את התמורה טובה ביותר עבור הכסף ששילמתם ושוב, באחריות- לא מדובר בסכומי עתק.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב